воскресенье, 30 марта 2014 г.

Хай живе Єврейско - Бандерівське Братство !!!

Жидобандеровщина, как она есть…
Сегодня в украинско-еврейских отношениях произошел коренной перелом. Это можно считать событием вполне историческим, и огромной важности: впервые в истории сосуществования двух народов, украинское национальное восстание не сопровождалось никакими антисемитскими эксцессами и впервые еврейская поддержка украинского национально-освободительного движения была достаточно массовой. Революцию 2014 в Киеве поддержало около половины украинских евреев (молодежь - практически вся!) и немалое количество зарубежных. 
 

 
Со сцены Майдана выступали раввины и лидеры еврейских общественных организаций, самооборона Майдана организовывала охрану киевских синагог, в ее рядах с Беркутом билась «еврейская сотня» под командованием религиозного еврея Натана Хазина, бывшего офицера израильского спецназа, среди более чем ста украинских граждан, погибших от подлых пуль снайперов - трое евреев, в Израиле происходили митинги в поддержку Украины, протесты против оккупации Крыма. А лидер «Правого сектора» Дмитрий Ярош договаривается с послом Израиля в Украине Реувен Дин Эль « о создании « горячей линии »для предотвращения провокаций и согласования возникающих вопросов» (см. Официальный сайт Посольства)...
 
Это новое социально-историческое явление вызвало обеспокоенность на противоположной стороне баррикад: начала ломаться многолетняя  схема российских великодержавников - стравливать украинцев и евреев, разжигать между ними вражду. Они даже откликнулись грязной листовой под названием «Евреи, поддерживающие нацизм – запредельная мерзость!», где все вышеназванные проявления солидарности объясняются так: «…все это американские еврейские игры и Израиль по своей воле тут не принимает участие. Потому как Израиль - давно колония США и сам ничего не делает даже внутри страны. Уверен что посол Израиля принимает лично командира боевиков майдана Дмитрия Яроша наверное только потому, что его США заставили...» 
 
Однако, поддержка продолжает шириться, появился даже шуточный термин «жидобандеровцы». Впрочем, дискурс этот, оказывается, не нов - ровно 100 лет назад шовинистическое киевское издание «Двуглавый орелъ» писало (тогда русские ксенофобы называли сознательных украинцев «мазепинцами»): 
 
«Прошло уже около двух недель со дня изменнической демонстрации жидо-мазепинцев, а Русские люди все еще не успокаиваются, все еще волнуются. Да и есть чего.
Вот до чего дождался Киев, Мать Городов Русских, вот какой позор приходится ему испытывать: на его святых горах, увенчанных золотыми крестами, свила себе гнездо государственная измена.
Еще задолго до так называемого "шевченковского" юбилея Русские патриотические союзы указывали Правительству на истинное значение и смысл "шевченковского" юбилея и связанных с ним демонстрацій…» і далі про «мазепинские демонстрации и чествование жидомасонских идей, приуроченных к личности "великого" поэта…» 
 
Тогда, к сожалению, евреи - украинские националисты («жидомазепинцы») существовали только в воображении российских черносотенцев. А сегодня, к счастью, «жидобандеровщину» можно считать достаточно массовым новым еврейским движением. 
То ли еще будет? ...  
Всегда Ваш  
Эмиль Крупник,  
Еміль КРУПНИК

Я - УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛІСТ

УКРАЇНСЬКА МУЗИЧНА ЕНЦИКЛОПЕДІЯ, Київ 2006 рік
До укр. нац.-патріот. тематики почали звертатися неукраїнці за походженням (Е.Крупник)
“ВІЛЬНА БЕСІДА”, 8 березня 1991 року, Чернівці
“Важко бути євреєм!” - колись зiтхнув Шолом-Алейхем. Це, на жаль, було вiдомо менi з дитинства. Але, пам‘ятаю, як у шкiльнi роки ми поїхали з класом на екскурсiю до Києва.
Наштуристичний вагон стояв на станцiї Дарниця, а на сусiднiй колiї розташувався вагон iзшколярами з Вологди.
Якось увечерi я і два моiх приятелi завели жартiвливу бесiду з вологодськими дiвчатами, якi спочатку сором‘язливо посмiхалися, але врештi –решт, жваво забалакали з нами, весело пострiлюючи оченятками.
Раптом з‘явилася їхня “класна дама” i залiзним командирським тоном спитала:
- Откуда ребята?
Почувши у відповідь слова “Захiдна Україна” негайно зреагувала:
- Девочки, марш в вагон! Это бандеровцы!
Вона гримнула дверима, а ми лишилися на перонi - три “бандерівцi” з Чернiвцiв: Женя Штеренберг, Нолік Акерман та я.
Тодi я вперше збагнув, що бути українцем теж iнколи важко.
Сподiваюсь,що пiсня “Єврейський курiнь” в мiру моiх скромних можливостей послужить нелегкiй справі подолання непорозумiнь між народами.
З повагою,
Еміль Крупник
ЄВРЕЙСЬКИЙ КУРІНЬ.
Пам‘ятi українських сiчових стрiльцiв-євреїв, якi, виступаючи у складi єврейського бойового курiня Першого корпусу УГА, вiддали життя за волю Укрaїни.
Так було. Єдналися серцями
За одну червоную калину –
Спiльна доля сплетених корiннь.
Поруч з українцями-стрiльцями,
Разом в бiй за волю України
Йшов єврейський бойовий курiнь!

Понад полем свiжий вiтер вiє,
Мазепинки, та в петлицях – ружi,
Бог поможе, доля вимага!
Гей, ви, хлопцi, стрiльці сiчовiї,
Янкель – сотник i Натан – хорунжий,
Перший корпус славної УГА!

Два народи на однiй землi вкраїнськiй
Пiд блакитним небом жовтий хлiб дiлили,
I про чвари не було розмов.
Чи то ляхи, чи царi росiйськi
З нас обох знущались, як хотiли,
Нам – погроми, вам – чуже ярмо.

Ми разом терпiли лихо злеє,
А за волю - і не грiх загинуть,
Хай же пiсня бойова дзвенить!
Як колись вiд Рима - Iудею,
Так тепер вiд ворога – Вкраїну
Будем, будем, будем боронить!

Хто ж то винен – так судила доля,
Спiльна воля вщент була розбита,
Хоч той птах був майже у руцi...
У землi, що стогне ще вiд болю,
Пiд хрестами й зiрками Давида
Лежать хлопцi, сiчовi стрiльцi.

Йшли роки насильства i омани,
Нас дiлили, знов над нами панували,
Хтось когось кудись за чимось вiв.
Ну а я – онук стрiльця Натана,
Та мiй друг – онук стрiльця Iвана, -
Що ми знали про своiх дiдiв?

Нумо, геть всi вигадки, образи,
Чи то звук пустий – дiдiвська слава?
Чи не досить болю, горя, лих?
Гей-но, браття, пiдiймаймось разом,
За Вкраiну, вiльную державу,
Та за долю рiвну для усiх!
“РАДЯНСЬКА БУКОВИНА”, 27 березня 1991 року
Багато хто знає Е. Крупника як автора-виконаця пiсень росiйською та еврейською (iдиш) мовами.
Цього разу, звертаючись до долi сiчових стрiльцiв єврейського курiня Української Галицької
армiї, спiвак продемонстрував усім фахове володіння українським поетичним словом i бережливе та уважне – розмовним.
Мимоволi нанизувалися порiвняння з мовними огрiхами (кальки з росiйської, неправильні наголоси, штучне “римування” тощо) у багатьох україномовних виконавцiв...
ВІКТОР ІГОРЕВИЧ ПАВЛЮК (чоловік Оксани Михайлівни Івасюк, рідної сестри Володимира Івасюка, згодом - перший мер Чернівців в незалежній Україні) в приватній бесіді, березень 1991 року:
Ваша пісня "Єврейський курінь" - вчинок справжнього інтелігента. За неї - низький уклін Вам від усієї родини Івасюків...

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.